ח"כ הלוי: "ממשל ביידן חוצה קווים מאוד בסיסיים"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ הלוי: "ממשל ביידן חוצה קווים מאוד בסיסיים"

ח"כ עמית הלוי בראיון למהדורת הבוקר של 'קול חי': "צה"ל לא רוצה לשלוט ולכן התוכנית המבצעית לא בהתאם. זו הייתה צריכה להיות ההחלטה הראשונה; ממשל ביידן חוצה קווים מאוד בסיסיים של יחסים הוגנים בין מדינות". הלוי הביע תמיכה בצירוף השר גדעון סער לקבינט

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"ממשל ביידן חוצה קווים מאוד בסיסיים של יחסים הוגנים בין מדינות". ח"כ עמית הלוי מהליכוד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) ומתח ביקורת חריפה על מדיניות קבינט המלחמה: "צה"ל לא רוצה לשלוט ולכן התוכנית המבצעית לא בהתאם. זו הייתה צריכה להיות ההחלטה הראשונה. ישראל צריכה לשלוט בכל המרחב הזה באופן מלא. האוכלוסייה מולידה את החמאס, לא הפוך. צריך לדבר במונחי ניצחון".

הוא תקף את הממשל האמריקני: "ממשל ביידן חוצה קווים מאוד בסיסיים של יחסים הוגנים בין מדינות. לראש הממשלה יש גיבוי מלא מהציבור הישראלי. האמריקאים לא יחליטו מתי יהיו כאן בחירות. איבוד הריבונות שלנו היא סכנה יותר גדולה מחמאס".

על המינויים בצה"ל: "שערורייה שאין כדוגמתה. איפה היועמ"שית שהייתה מוציאה מניעה על כל מינוי. זה לא יעלה על הדעת אחרי כישלון נוראי כזה, אי אפשר למנות לפני שאתה חוקר".

הלוי הביע תמיכה בצירוף השר גדעון סער לקבינט המלחמה: "בימים האחרונים הוא השמיע קול חשוב; גם לפיד וליברמן היו צריכים להיות בממשלה".



0 תגובות